Αρχική



Κατάλογοι



Επ. Εκδηλώσεις



Βιβλία



Αρχείο



Επικοινωνία






 

$

 







Η συγκυρία


Πριν από λίγες μέρες, ο κ. Καλαντζής μας ρώτησε με επιστολή του αν έχουμε την ηλεκτρονική διεύθυνση της "Ελληνικής Εταιρείας Δημόσιας Οδοντιατρικής Υγείας", καθώς και πληροφορίες για το συνέδριο που θα πραγματοποιούσε στην Πάτρα στις 5 και 6 Οκτωβρίου.

Ποια ήταν η δική μας απάντηση; "Λυπόμαστε δεν έχουμε τις πληροφορίες που μας ζητάτε, ούτε βρήκαμε τίποτα σχετικό στο διαδίκτυο. Αν βρείτε εσείς κάτι, έστω μία διεύθυνση email, σας παρακαλούμε ενημερώστε μας, ώστε να επικοινωνήσουμε εμείς μαζί τους. Θα μας προσφέρετε πολύτιμες υπηρεσίες".

Το θέμα αυτής της επιστολής ήταν από τα  συνηθισμένα των email που παίρνουμε. Εσείς μας ζητάτε πληροφορίες και εμείς το θέλουμε πολύ, αλλά δεν τις έχουμε για να σας τις δώσουμε. Το μόνο διαφορετικό που είχε αυτή η επιστολή ήταν ότι συνέπεσε να έρθει την ώρα που ετοιμάζαμε μία δημοσίευση σχετική με αυτό το θέμα. 

Ότι δηλαδή χάρη στο διαδίκτυο η Οδοντιατρική απέκτησε κάτι που της έλειπε τόσα χρόνια, ένα Μέσο Ενημέρωσης, αλλά δεν έχει προσαρμόσει ακόμα τη στάση της ανάλογα ώστε να το αξιοποιήσει όπως θα έπρεπε.




Οι νέοι ρόλοι


Στην εποχή της πληροφορικής, ο ρόλος των γραμματέων των επαγγελματικών συλλόγων, των επιστημονικών εταιρειών, των πανεπιστημιακών σχολών και όλων όσων διαχειρίζονται ενημερωτικό υλικό, πρέπει να αναπροσαρμοσθεί στις νέες απαιτήσεις των καιρών. 

Πρέπει να λειτουργήσει και το διαδίκτυο όπως λειτουργούν και τα άλλα μέσα ενημέρωσης, η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, οι  εφημερίδες και ο περιοδικός τύπος. Με δελτία τύπου. 

Σε αυτές τις περιπτώσεις καταρτίζεται μία λίστα με τα υφιστάμενα μέσα ενημέρωσης (στην περίπτωση του Οδοντιατρικού διαδικτύου είναι πολύ λίγα, αλλά αναμένεται να αυξηθούν αργότερα) και εκδίδονται κατά διαστήματα δελτία τύπου  ( στην περίπτωσή μας ενημερωτικά email ), που απευθύνονται δια των μέσων στο σύνολο του κοινού που τα παρακολουθεί και ενημερώνεται από αυτά . 

Ποιο είναι αυτό το κοινό; Κατά κύριο λόγο οι οδοντίατροι στην Ελλάδα, αλλά και οι έλληνες οδοντίατροι του εξωτερικού που θέλουν μέσα από τα ελληνικά sites να έχουν επαφή με την οδοντιατρική της πατρίδας τους.



Νέες δυνατότητες


Δεν χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια, αφού όταν στέλνεις ένα email μπορείς να βάλεις στη θέση του παραλήπτη,  απεριόριστους αποδέκτες. Αυτό είναι ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας έναντι του τηλεφώνου, του φαξ και της παραδοσιακής επιστολής, που απευθύνονται στον καθένα χωριστά. 

Μπορείς με μία κίνηση να απευθυνθείς σε χιλιάδες παραλήπτες. Και δεν χρειάζεται καν να πληκτρολογείς κάθε φορά μία μακροσκελή λίστα αποδεκτών. Έχεις έτοιμες λίστες για κάθε κατηγορία και απλώς όταν συντάξεις την επιστολή επιλέγεις ως παραλήπτες τη λίστα 1, τη 2, την 3  κ.ο.κ.


Είναι κρίμα που ενώ μπορούμε να παράγουμε τη μεγαλύτερη ποσότητα Οδοντιατρικού Internet στην Ελλάδα, δηλαδή  να κάνουμε πολλαπλές διαφορετικές δημοσιεύσεις μέσα στην ίδια ημέρα, λόγω έλλειψης ενημέρωσης να  περιοριζόμαστε σε μία δημοσίευση και καμία φορά σε δύο την εβδομάδα.


Χρειάζεται να το θυμίσουμε; Έχουμε προτείνει σε όλες τις επιστημονικές εταιρείες και τους επαγγελματικούς συλλόγους  της χώρας να τους δώσουμε χώρο στο site μας, να δημιουργήσουμε, να φιλοξενήσουμε και να υποστηρίζουμε τις δικές τους ιστοσελίδες και να αναλάβουμε εμείς το κόστος. 

Τι άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε εκτός από το να περιμένουμε ότι κάποτε θα γίνει αντιληπτό πόσο σημαντικό είναι αυτό που προτείνουμε ; 


Κι αν για δικούς τους λόγους δεν είναι έτοιμοι ακόμα για να κάνουν αυτό το βήμα προς τα εμπρός, είναι τόσο δύσκολο να δώσουν στη δημοσιότητα, κάθε εταιρεία και κάθε σύλλογος που δεν έχει δική του ιστοσελίδα, το email ενός από τα μέλη του,  για να μπορεί ο υπόλοιπος κόσμος να επικοινωνεί μαζί τους; 

Μακάρι να γίνει έστω και αυτό. Να καταρτίσουμε μία λίστα με όσους δεν έχουν δικές τους ιστοσελίδες από όλο το χώρο της Οδοντιατρικής, όποιοι κι αν είναι αυτοί και να υπάρχει μία διεύθυνση για email για τον καθένα.




next page





top




copyright Odontiatriki.gr 2000-2002