Οδοντιατρική Σύννεφα

Ημερολόγιο


Πρώτη δημοσίευση:
23 Ιανουαρίου 2009

Συντάκτης:
Οδοντιατρική

Πώς να δημοσιεύετε ερωτήσεις προς συναδέλφους
Ερωτήσεις οδοντιάτρων
Το ακροατήριο των συναδέλφων επισκεπτών
Μερικές φορές θέλετε να ρωτήσετε κάτι. Αναζητάτε μία πληροφορία, μία συμβουλή ή κάποιο είδος βοήθειας.

Συνήθως ένας συνάδελφος του φιλικού σας κύκλου, ο Οδοντιατρικός Σύλλογος ή κάποιος άλλος επίσημος φορέας είναι ο καταλληλότερος αποδέκτης του αιτήματός σας. Καλό είναι να στραφείτε πρώτα σε αυτούς.

Υπάρχουν όμως και ειδικές περιπτώσεις που θα θέλατε να απευθυνθείτε γενικότερα σε οποιονδήποτε συνάδελφο τυχαίνει να γνωρίζει μία πληροφορία που σας ενδιαφέρει ή θα μπορούσε να σας φανεί χρήσιμος, χωρίς να σας είναι κατ' ανάγκη γνωστός.

Γιατί να μην απευθυνθείτε στους εκατοντάδες συναδέλφους,  που περνούν καθημερινά από την αρχική μας σελίδα; Προέρχονται από όλες τις περιοχές της Ελλάδας και πολλές χώρες του εξωτερικού και συνιστούν ένα ευρύ φάσμα γενικών οδοντιάτρων, μετεκπαιδευμένων, ειδικευμένων, πανεπιστημιακών, νεώτερων αλλά και παλαιότερων στο επάγγελμα.
Η αμεσότητα της αρχικής σελίδας
Συνήθως ο χρόνος που μεσολαβεί, από τη στιγμή που θα μας στείλετε το ερώτημά σας μέχρι να το δημοσιεύσουμε, είναι από αρκετά λεπτά έως λίγες ώρες, χρόνος που ισοδυναμεί περίπου με άμεση πρόσβαση.

Από την πλευρά σας είναι φυσικό να θέλετε μία ή περισσότερες γρήγορες απαντήσεις. Είναι επίσης φυσικό κι εμείς να κάνουμε έναν αγώνα δρόμου για να διεκπεραιώσουμε τη δημοσίευση στον ελάχιστο δυνατό χρόνο, αλλά ο τελευταίος κρίκος αυτής της αλυσίδας συλλογής πληροφοριών που είναι και ο πλέον κρίσιμος, η ανταπόκριση των συναδέλφων, κινείται με διαφορετικές προτεραιότητες και άλλους χρόνους.

Γι' αυτό το λόγο, ο χρόνος της αντίδρασής τους και ο αριθμός των απαντήσεων ποικίλουν.
Η διαδικασία
Στείλτε μας το ερώτημα ή το αίτημά σας διατυπωμένο με σαφήνεια και όσες λεπτομέρειες χρειάζονται για να γίνετε αντιληπτοί.

Προϋπόθεση για την έγκριση της δημοσίευσής του είναι να είστε ήδη εγγεγραμμένος/η στον κατάλογο των οδοντιάτρων ή των φοιτητών που φιλοξενούμε στην τοποθεσία μας ή να εγγραφείτε κατά την υποβολή του ερωτήματός σας.

Η σκοπιμότητα του να έχετε δηλώσει τα στοιχεία σας στον κατάλογο, είναι ότι μας δίνετε τη δυνατότητα να επαληθεύσουμε ότι το μήνυμά σας είναι αυθεντικό, ότι είστε συνάδελφος και συνεπώς μπορούμε να σας εμπιστευθούμε και να προχωρήσουμε στη δημοσίευσή του.

Αν έχετε τους λόγους σας και δεν επιθυμείτε να εγγραφούν τα στοιχεία σας στον κατάλογο των συναδέλφων, σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε κατ' ιδίαν για το ονοματεπώνυμό σας και να μας δώσετε έναν αριθμό σταθερού τηλεφώνου για να σας καλέσουμε και να μας επαληθεύσετε ότι είστε ο αποστολέας του συγκεκριμένου ερωτήματος/αιτήματος.
Η βοήθεια μέσω διαδικτύου
Η Οδοντιατρική δεν είναι φόρουμ, ούτε διαθέτει παράλληλο φόρουμ, από επιλογή. Ωστόσο μοιάζει με έναν έμμεσο τρόπο με φόρουμ, αφού επιζητά και υποστηρίζει τη συμμετοχή και τις δημοσιεύσεις όλων ανεξαιρέτως. Θα μπορούσε κάποιος να την δει και σαν ένα λίγο πιο αργό, αλλά και πιο αυστηρά ελεγχόμενο για θέματα ποιότητας και εγκυρότητας, φόρουμ.

Αν έχετε εμπειρία από το τι συμβαίνει στα φόρα όταν κάποιος ανοίγει ένα θέμα για να εκθέσει ένα ζήτημα που τον απασχολεί και να ζητήσει βοήθεια, θα έχετε διαπιστώσει ότι άλλες φορές βρίσκει ανταπόκριση κι άλλες όχι.

Συχνά το κίνητρο για να εμπλακεί κάποιος σε μία διαδικασία απάντησης/βοήθειας, δεν είναι αρκετά ισχυρό για να αποφασίσει να διαθέσει το χρόνο του και να καταβάλει την απαιτούμενη προσπάθεια. Είναι θέμα χαρακτήρα, διάθεσης και ευχέρειας.

Έχει παρατηρηθεί επίσης ότι τα άτομα τα οποία εμφανίζονται σε ένα φόρουμ από το πουθενά, για να ζητήσουν μία εξυπηρέτηση και μετά να εξαφανιστούν, συγκεντρώνουν τις λιγότερες πιθανότητες να κάνουν τους άλλους να ασχοληθούν μαζί τους.

Αντιθέτως άτομα τα οποία έχουν μία σχετική παρουσία σε ένα φόρουμ και κάποιες φορές ζητούν βοήθεια, ενώ άλλες φορές βοηθούν με τη σειρά τους κάποιους άλλους, έχουν καλύτερη αντιμετώπιση.

Προφανώς οι άλλοι δεν υπάρχουν για να τους χρησιμοποιούμε όταν τους χρειαζόμαστε. Οι σχέσεις πάνε καλύτερα όταν υπάρχει κάποιο είδος αμοιβαιότητας. Δεν μπορείς να περιμένεις από τους άλλους να ενδιαφερθούν για σένα, αν εσύ δεν πρόκειται ποτέ να ενδιαφερθείς και να κάνεις κάτι για εκείνους.

Στην Οδοντιατρική θέλουμε να καλλιεργούμε ανάμεσά μας μία κουλτούρα συνεισφοράς. Οι συνάδελφοι να έχουν πρόσωπο, να παίρνουν και να δίνουν. Δεν είναι θέμα ηθικολογίας ή προτίμησης, είναι αποδεδειγμένα χρησιμότερο για όλους.
 



© Copyright : Odontiatriki.gr 2000-2020
All rights reserved. No part of this website may be reproduced, in any form or by any means,
without permission in writing from the webmaster